sâmbătă, 26 ianuarie 2008

agata ta!

cam de vreo doua săptămîni agata a început să folosească persoana 1 corect. o întreb: "ţi-e cald?" şi îmi răspunde imediat, întrebător, aşteptînd confirmare că vorbeşte corect: "mie?"
"unde-aţi fost?" "am fost la the bay!"
"ce faci acolo?" "am băut laptele!"
Toate m-urile sînt spuse accentuat şi lung.
Azi dimineata o iau in braţe si îi spun: "a facut nani agata mea!" si agata îmi răspunde, cu ochii cîrpiţi de somn: "agata ta!"

*
agata călare pe căluţul ei: "diiiiiii, calu, mergem la vacanţică să găsim prin iarba plaja!"

*
dintre cei trei eroi prieteni din cartea cu apolodor, agata îl simpatizează cel mai tare pe amedeu - pentru că e "din cind in cind poet" adică "scrie poezii" cum explică agata imediat ce îl vede, cu gura pînă la urechi. acum cîteva zile era în dispoziţie melancolică, alerga prin casă şi perora: "nu mai sint poeţi! nu mai scriu poezii poeţii! nici poveşti nu mai scriu!"

*
seria diminutivelor continuă: "noptişoară", "lemnuţ", "libelulică"

Niciun comentariu: